Wellness pobyty

12.04.2011 15:09

Hotelů a penzionů, které nabízejí wellness programy, nebo wellness prostory u nás přibývá, prodejci zařízení pro tuto oblast hlásí stále zvyšující se zájem. Některé hotely tato zařízení vybudována, ale neprovozují. Většina však stále dává přednost vlastním zaměstnancům.

Nesnažte se o pseudo wellness, kvalita a důvěryhodnost vyhrává nad kvantitou. V zahraničí jsou nejúspěšnějšími projekty ty nejmenší. Včas zhodnoťte vaši pozici na trhu, pokud je velká konkurence, úzce se špecializujte. Nabídkové balíčky si šetřete mimo sezónu, nebo jejich spojujte s využitím dalších služeb (namísto dvou masáží zdarma - 4 dny za cenu 3 apod..)
Velké, nákladné projekty se dají zvládnout pouze spojenectvím a provázaností s dalšími subjekty (spolupráce s městem, dodavateli, cestovními kancelářemi, jinými hotely).
Prodávejte nejen "termální prameny", ale také jejich účinky na zdraví, jejich další využití. Nejlepší reklamou je odborně fundovaná a přitom vtipně podána informace. A bez zapálených spolupracovníků nic nedokážete.